2 noiembrie 2015

Edit

Colourful autumn


Ne place soarele de toamnă și lumina de toamnă pentru că toate pozele sunt super calde. Pozele făcute toamna au fost speciale și anul trecut și sunt la fel de speciale și anul acesta. Iar dacă soarele nu este singurul motiv, probabil prietenia a avut partea ei de contribuție.

A fost o duminică superbă la Herneacova. Ne-am plimbat, am admirat peisajul, ne-am prostit. A fost exact ce aveam nevoie ca să uităm de probleme și să ne relaxăm. Și pentru că pufoșeniile continuă să fie la putere, am purtat fiecare câte o vestă pufoasă și rochițe (doar era cald). Bineînțeles că nu au lipsit ochelarii de soare, iar dacă Adriana a mers pe o ținută all black și o vestuță deschisă la culoare, eu am mers pe tonuri mai tomnatice.

Iubim toamna și, acum că Adriana s-a mutat, ne-am întors pe baricade. Deci o să avem multe poze pentru voi :D.

Fingers crossed for sunny days!

Autumn look:

Vest: Bershka
Blouse: H & M
Sunglasses: Meli Melo
Boots: CCC

















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu