6 decembrie 2015

Edit

Christmas angels


A inceput luna cadourilor, iar noi am hotarat sa o sarbatorim in stil mare. Poate ca nu suntem noi cele mai cuminti intotdeauna, dar pentru o seara am fost ingerasi. Iar daca unii s-au uitat putin ciudat la noi a contat mai putin pentru ca noi ne-am simtit minunat si am putut sa ne exprimam bucuria si la nivel vestimentar :D.

Dar sa nu credeti ca ne-am trezit mergand asa pe strada, ci am ales aripile ca si accesoriu pentru petrecerea de Craciun. Ne-am pregatit la Adri, am pregatit si bradul, am impartit cadouri, iar la ora petrecerii aveam deja cea mai buna stare. Ne-am distrat, am dansat toata noaptea si am reusit sa nu desfiguram pe nimeni cu aripile :))).

Evident ca eu am ales o tinuta sport, insa Adri a mers pe elegant si diafan, cum ii este obiceiul, cu o rochita Stradivarius , botine de la Deichmann si aripiorele ingeresti proaspat achizitionate de la Jumbo.


















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu