9 ianuarie 2016

Edit

Bye bye 2015


Da, stim, e tarziu, dar uneori te ia valul si uiti. Daca vrei, iti faci timp, o sa spuneti, dar de cele mai multe ori exact timpul ti se pare ca iti prisoseste si in loc sa te ocupi de responsabilitatile tale, alegi ceva mai putin antrenant. Si iti spui lasa ca dorm azi, dar maine, maine o sa fac toate... tot ce aveam pe lista de 3 saptamani :))).

But let us not dwell on the past.

Nu am crezut niciodata ca noi vom ajunge sa petrecem Revelionul impreuna. Adica eu eram... Salas, Salas, Salas!!! Adriana era cu Ineul ei. Si totusi, minunea s-a petrecut si ne-am distrat de minune. Nu a mai contat fumul de tigara si cantareata care le cam lungea :))). 

Desi nu ne-am inteles in prealabil, amandoua am ales pentru aceasta seara speciala rochii de catifea in nuante de rosu si este materialul pe care vi-l recomandam si voua pentru petrecerile din perioada rece pentru ca este calduros, dar extrem de elegant. Cat despre rosu, este culoare sarbatorilor (presupun) altfel de ce l-ar fi purtat jumatate din femeile din sala? :)))

In rest, nu stim cum va fi anul acesta, dar daca merge la fel de bine cum a inceput, va fi genial.

Happy new year, pretties!

Rochia Adrianei: nora.z (Kappa Center Timisoara)












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu