21 ianuarie 2016

Edit

Nothing changes


Nu am mai iesit de atata vreme la poze si suc incat lumea incepea sa se intrebe daca mai suntem prietene :))). 
Trebuie sa recunosc, au fost cateva momente in care nici eu nu stiam ce mai e cu viata noastra roz, dar ma bucur sa va anunt ca mi-am facut griji degeaba. 
Asta seara am iesit in Friends Cafe pentru ca nu am mai iesit de un secol si pentru ca Adriana nu a fost niciodata aici. Am povestit, am ras, am facut planuri si am facut poze. Adri era cute and casual, cu bluza ei pe gat de la Bershka, ce m-a socat maxim pentru ca ea nu poarta bluze pe gat. Am analizat ultimele achizitii de la Meli Melo (pentru ca nu ne-am mai luat cercei de ceva timp :D) si am baut o super ciocolata calda.
Am continuat sedinta foto si in drum spre casa, de fapt unde ni se desparteau drumurile spre casa, cu speranta ca nu o sa ne calce tramvaiul. 
A fost genial!
I so missed this :D.


Outfitt:

Cizme: CCC
Blugi: H&M
Geaca: Bershka
Poseta: jadu.ro
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu