7 aprilie 2016

Edit

Seara in Libertatii


Da, stiu, ce e cu pozele astea facute noaptea?

Inainte sa o luati la fuga, sa stiti ca aveam toate intentiile sa facem niste poze normale, strict de look. Daaar, cum sufeream de picioare datorita schimbarii papucilor, am zis ca facem un mic popas la un suc. Si acesta s-a lungit... vreo 2 ore :))). Iar lumina... s-a dus. Ce golden hour? Mai degraba the dark of the night :D

Totusi, am zis ca hai sa facem si niste poze. Si totul a mers bine... pana la un anumit punct, cand am inceput sa o luam putin pe langa carare (o sa va dati seama singuri care este momentul :))). Dar a fost tare, prea tare ca sa nu va aratam rezultatul. 

Iar acum, esentialul: Adri a ales pentru intalnirea noastra jeansi H&M, top Bershka, blazer Stradivarius, ceas Cluse.












2 comentarii:

  1. O ținută veselă i plăcută, dar eu nu aș fi combinat-o cu espadirlele în dungi roz. Prea multe culori pentru gustul meu.

    Seară plăcută și mulțumesc pentru vizită! ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. Eeee, ce vremuri frumoase! Acum iar a venit frigul! :))

    RăspundețiȘtergere