18 aprilie 2016

Edit

Vintage Bazar - April Edition


Dacă tot m-am nimerit în oraș în weekend, nu am putut rata Vintage Bazar. Mi se pare unul dintre cele mai faine evenimente din oraș pentru că descoperi tot felul de oameni super talentați și cele mai drăguțe produse - îmbrăcăminte, accesorii, săpunuri și orice vă puteți închipui.

Din păcate, genul acesta de evenimente nu este foarte bine prmovat și presupun ca de-asta nu prea vine lumea. Iar în condițiile acestea nu mă mir că sunt din ce în ce mai puțini expozanți. Totuși, am găsit și de data aceasta câteva produse care m-au impresionat în mod special și pe care am considerat că este necesar să vi le arăt și vouă. Și da, eu mi-am cumpărat o pereche de cercei, evidet :))).

Vouă ce vă face cu ochiul?

Ne vedem la următorul eveniment!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu