10 noiembrie 2014

Edit

And the winner is...


După ce am tot aşteptat să vedem cine se mai înscrie la concursul nostru, am făcut şi alegerea, cu ajutorul programului random.org.
Astfel, câştigătoarea noastră norocoasă este Corina, cea care a lăsat comentariul anonim cu numărul 3, dar ne-a anunţat din timp despre mica eroare, deci a rămas în concurs. 
Vă mulţumim tuturor pentru participare şi Biancăi pentru premiul oferit. Abia aşteptăm să vedem cum va fi machiajul Corinei.

În afară de caştigătoarea concursului, astăzi vrem să venim şi cu o idee de ţinută, creată pe Polyvore. Eu abia mi-am instalat aplicaţia pe telefon şi acesta a fost rezultatul a 15 minute de joacă aseară. Până să realizez că am ales piese super scumpe, ţinuta era creată şi îmi plăcea prea mult ca să mai înlocuiesc ceva.

Ce ziceţi? Aţi purta acest outfit?


11.9



Red dress
180 RON - chicwish.com


Helmut Lang black pants
3.290 RON - net-a-porter.com


Yves Saint Laurent black leather boots
5.010 RON - harrods.com


Leather backpack
225 RON - lamodauk.com


Pocket watch
vintagefashionjewellery.com

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu