11 noiembrie 2014

Edit

Looking for the perfect bag


Mai nou, Facebook este o adevărată comoară pentru mine pentru că, în muntele de reclame, dau tot timpul peste ceva interesant. Aşa am descoperit jadu.ro, un site specializat în poşete, plicuri şi portofele de damă, extrem de drăguţe şi realizate din piele sau piele ecologică.

Şi cum sărbătorile bat la uşă, iar eu trebuie să cumpăr şi ceva cadouri, am zis că poate mai sunt şi alţi oameni în situaţia mea şi că i-aş putea ajuta cu o idee. Însă sfatul meu este să aveţi răbdare până apare o promoţie (dacă nu sunteţi presaţi de timp) pentru că acestea scad considerabil preţul produselor.

Eu exact asta aştept.

Până atunci, vă las cu aceste 5 modele care mie mi-au plăcut în mod special. Dacă vreţi să vedeţi mult mai multe, nu ezitaţi să intraţi pe site :P.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu