6 noiembrie 2014

Edit

Is it a dress?

Are they pants?


Nope, e salopeta de la UCCA!


Să începem totuşi cu începutul:
Dacă ar fi fost să prezentăm această piesă vestimentară cum aş fi vrut eu, am fi făcut pozele undeva în Vamă, cu marea pe fundal. Adriana ar fi avut ochelari de soare, o pălărie lejeră şi sandale sau flip flops în picioare. 
Cumva, nu pot să nu asociez această salopetă cu genul acela de oameni curajoşi, noncomformişti, care nu urmează trendurile, ci le crează. Genul acela de oameni care, în secret poate, am vrea cu toţii să fim. Care nu lasă pe nimeni să le spună ce şi cum să poarte.


Salopeta UCCA face parte din noua colecţie şi este exact genul acela de piesă care te scoate din anonimat.
Noi nu am putut face pozele pe nici o plajă, aşa că ne-am descurcat cum am putut. Din fericire, vremea extrem de caldă de zilele acestea a fost super benefică, culorile toamnei au venit să completeze perfect peisajul, iar după multe dezbateri, am ales să asortăm salopeta cu o pereche de botine de la CCC
Dacă sunteţi în căutarea unor piese vestimentare unice, aruncaţi o privire peste site-ul UCCA.






P.S. Sperăm să avem ocazia să vă mai prezentăm piese de la noii noştri prieteni :D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu