5 iulie 2015

Edit

El Mismo Sol



Weekendul acesta mi-am dat seama că nimic nu mi-ar plăcea mai mult decat sa merg mai des la Ineu. Imi place la nebunie orașul, îmi plac oamenii, iar părinții Adrianei mă primesc de fiecare dată cu brațele deschise. Însă eu sunt foarte legată de propria mea casă, deci pe a Adrianei nu o pot vizita decât foarte rar.
Anul trecut, pe vremea asta, eram tot la Ineu, ne pregăteam pentru ziua Adrianei. Soarele strălucea la fel de puternic, dar noi aveam emoții ceva mai mari. Acum, am mers ca la mine acasă. M-am bucurat de ospitalitatea ineuană, am băut suc la Jolie, am vizitat orașul. 
It was perfect.
Iar pentru plimbarea noastră sub soarele de iulie, Adri a ales o pereche de pantaloni super lejeri de la H&M, un top de datelă de la Terranova, sandale CCC și ochelari de soare aviator de la New Yorker.














0 comentarii:

Trimiteți un comentariu