16 iulie 2015

Edit

My friend is growing up


Nu stiu cum a fost majoratul tau, dar al meu sigur a fost cu mult diferit de cele de azi. Parca mi-as dori sa mai fac si eu 18 ani o data :)). Alina a avut o super petrecere si nu o zic doar asa pentru ca imi e prietena, dar totul a fost atat de dragut, incepand de la look-ul ei de adevarata domnisoara stilata, pana la masa superba cu dulciuri si fructe, sala atat de vesel decorata si atmosfera super tare la care au contribuit colegii si prietenii ei.
Nu m-am putut abtine sa nu fiu putin rautacioasa cu unele tinute ale fetelor, dar in general am vazut rochite dragute, de vara, si vreo doua perechi de sandale ce mi-au facut cu ochiul. Tinutele baietilor nu prea le-am comentat penru ca pentru ei e mai usoara alegerea unei tinute pentru o petrecere decat pentru noi fetele, deci in general au fost ok. In schimb, nu pot sa nu spun cat de draguta a fost rochita Alinei, care o avantaja din multe puncte de vedere si cu care cu siguranta a reusit sa iasa in evidenta.
Rochia Andrei a fost facuta la comanda pentru ca ei ii plac doar creatiile unicat si, ca de obicei, a reusit sa iasa in evidenta. Daca va intrebati cine reuseste de fiecare data sa-i transpuna in realitate toate ideile in materie de look, este vorba despre doamna Florica Cozea, din Timisoara. 
Eu am ales sa port o rochita alba, lejera, de la Stradivarius, pentru ca stim cu totii ca albul e culoarea vedeta a sezonului,  pe care am asortat-o cu o pereche de sandale rosii, de la Bershka, foarte comode, avand in vedere ca am dansat pana dimineata la 5. In materie de accesorii am purtat doar o pereche de cercei candelabru, tot de la Bershka.










 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu