27 iulie 2015

Edit

White night



Vineri seara am avut ocazia să participăm la un eveniment cu totul și cu totul deosebit. Cei de la Sfera Timișoarei, împreună cu cei de la Cheers, au organizat prima Noapte albă din Timișoara. 

Noi am ajuns destul de târziu, dar a fost o seară pe care nu o puteam rata, mai ales pentru ca întotdeauna ne-am dorit să participăm la o petrecere cu tematică. Astfel, îmbrăcate în alb, din cap până în picioare, ne-am făcut apariția la Bastion. 

Cadrul a fost unul minunat, muzica pe măsură, iar oamenii puși pe distracție. Am râs, am dansat și am făcut multe poze (abia așteptăm să vedem cele oficiale :D). Adriana a purtat o rochiță din dantelă de la Jennyfer, teniși arginitii și cercei de la Bershka și un plic vintage.

După acest eveniment, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce se mai pregătește în Timișoara pentru că anul acesta agenda este plină.

Stay tunned! :P







Un comentariu: