25 martie 2014

Edit

3xA = ♥ Sibiu


Sambata aceasta a cam dat tonul primaverii noastre si daca o sa continue asa, o sa fie de-a dreptul minunat. Cum eram deja la Salas nu a trebuit sa ne trezim chiar cu noaptea in cap, dar cum eram super nerabdatoare, am cam facut-o :))). Drumul pana la Sibiu a fost mai scurt decat ne asteptam si, presarat cu muzica, povesti si chestii de rontait, nici nu ne-am dat seama cand am ajuns la destinatie. 

Primul obiectiv al zilei: Centrul Sibiului.

Probabil trebuia sa incepem cu motivul pentru care am mers la Sibiu. Practic... ne-am dus sa ne plimbam, asa pur si simplu, pentru ca Adriana nu vazuse niciodata Sibiul si ocazia s-a ivit, deci de ce nu am fi profitat de ea? Mai ales ca am putut sa o luam si pe Alina cu noi.

Dupa ce am trecut Podul Minciunilor, am ajuns in Centrul Sibiului, unde am facut prima oprire la o terasa :)). Da, pitzi much? :D Dar era asa o zi frumoasa si a fost o adevarata placere sa stam pur si simplu, in Piata Mare, sa admiram arhitectura si sa ne bucuram de limonada sau cafea, dupa caz :P, la Perla Timi's Ice Caffee. Stiti cum se spune ca uneori trebuie sa te opresti si sa te bucuri de moment? Asta am facut si noi.

Insa timpul nu asteapta dupa nimeni, iar noi aveam multe de vazut in Sibiu. Am inceput cu o plimbare pe stradute si pe zidurile Cetatii. Apoi am urcat in Turnul Sfatului, pentru a putea admira Sibiul de la inaltime si Fagarasul din departare. Turnul este unul dintre cele mai cunoscute simboluri ale orasului, insa poate fi considerat linistit cosmarul oricarui claustrofob. Intrarea se face printr-o usa micuta si trebuie sa urci o serie de trepte pana ajungi in varf, dintre care unele sunt niste spirale super stramte. Partea buna este ca pe 5 dintre cele 7 nivele poti admira fotografii si tablouri ce prezinta zona, iar la penultimul etaj poti vedea mecanismul de functionare al ceasului din Turn. 

De la Turn am plecat spre Muzeul de Etnografie Universala Franz Binder. De unde pana unde? Pai aici orice vizitator poate vedea o mumie. Si daca nu cumva planuiti sa vizitati Egiptul in curand, probabil aceasta e cea mai apropiata din zona :))). 

Insa cel mai mult la Sibiu ne-au placut vanzatorii ambulanti. Am stat o gramada si ne-am uitat la bratari, magneti lantisoare si ce mai era pe acolo. Si am descoperit un magazin popular super dragut, chiar in Piata mica. Noi am cumparat dor vederi de acolo, dar am vazut tot felul de papusi si jucarii de lemn lucrate manual, costume populare, ceramica si multe altele.

Totusi, Sibiul are mult mai multe de oferit, iar pe lista noastra se afla si Gradina Zoologica. Dar despre aceasta... maine :D.
























Dress: H&M
Jacket: H&M
Bag: Benvenuti
Earrings: 4friends
"I love math" bracelet: Vali Bondoc
Shoes: www.standard-shoes.ro
Lipstick: Rimmel London - Kate Moss no. 20

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu