31 martie 2014

Edit

Taxi, du-ma unde vrei....


Nu sunt fan What's Up, dar ultima melodie, "Taxi", chiar imi place foarte mult. Datorita prietenilor de pe facebook, carora cu ocazia aceasta vreau sa le multumesc pentru like-uri, am reusit sa castig o invitatie la concertul lui What's Up din Club Stand By Ineu.
Sa fiu sincera, ma asteptam sa cante mai mult, dar a fost ok si asa.
De data aceasta mi-am ales tinuta fara prea mult stres, stiam de cand am plecat de la Timisoara ce vreau sa port si bineinteles ca mi-am asortat rochita cu perechea de cercei pe care o ador si pe care mi-am achizitionat-o in excursia la Sibiu.

// I'm not that big of a What's Up fan, but I really love his last song, Taxi. Thanks to my friends on Facebook, to which I would like to take this oppotunity and say Thanks! for their likes, I managed to win an invitation to What's Up's concert at Club Stand By Ineu. 
To be honest, I was expecting him to sing a little more, but all in all it was ok. 
This time, chosing an outfit was easy because I knew when I left Timisoara what I wanted to wear and I could pair my pretty dress with my new earrings, which I bought from Sibiu and I absolutely love. 


"Taxi, du-ma unde vrei
Oriunde as merge stiu bine ca voi fi ok"



"Vreau sa cred ca nu-mi mai pasa
Du-ma unde vrei
Dar nu ma duce acasa"



"Unul langa altul, non-stop pretentii
Unul fara altul, sevraj ca dependentii
Unul pentru altul, am ramas la intentii
Ne lipsesc zilele cand traiam ca idependentii"





Dress: Custom Made
Heels: Stradivarius

Autor: Adriana

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu