10 februarie 2015

Edit

Hello, Red!


Astăzi, toată ziua, am avut impresia că sunt vecină de birou cu Scufiţa Rosie. Adriana era atât de cute în rochiţa de la UCCA încât doar coşul îi mai lipsea. Şi când îmi zicea că îl cheamă pe lup dacă o supăr, mă împrăştiam de râs. Iar partea cea mai tare este că, în timp ce mă uitam la ea, mă gândeam că dacă aş fi avut şi eu o rochiţa aşa, având părul blond, aş fi fost exact ca Amanda Seyfried în Red Ridding Hood (minus ochii albaştrii, buzele mari şi silueta minionă :)))

Dar să revenim la subiect, Adriana a ales să poarte rochiţa cu botinele negre CCC şi fără accesorii mari, dar chiar şi aşa a atras atenţia. Probabil şi restul lumii gândea ca mine: Ce căuta Scufiţa la Mall? :)) 

Şi acum vine întrebarea cea mare: Care este ţinuta voastră de poveste?















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu