9 februarie 2015

Edit

We can chase the wild dreams


"I wanna fly so high that I'll never come down
I wanna love so hard, it could rip my heart out
I wanna get so lost that I'll never be found
Are you with me?"


RO: E greu să scapi din jungla urbană şi atunci trebuie să facem tot ce putem să ne adaptăm. Trebuie să fim puternice şi rapide şi mereu în alertă...exact aşa cum este leopardul. Şi pentru că acest animal este atât de în vogă în acest sezon, cine oare nu are cel puţin o piesă vestimentară leopard print? 

Adriana şi-a achiziţionat-o recent şi este foarte mândră de ea. Este moale şi fluffy şi foarte călduroasă. Iar purtând-o, Adriana scoate la iveală partea sa wild, dar şi partea puternică. Pentru că nimic nu spune mai repede Sunt stăpână pe situaţie! decât o haină de blană.

Şi cum eu abia am aşteptat să ii fac poze purtând această haină (cred că am fost mai nerabdătoare decât ea :P), în timp ce vă las să vă inspiraţi, trebuie să vă întreb, voi ce părere aveţi despre blana artificială şi imprimeul leopard?

EN: It's hard to escape the urban jungle and that why we have to adapt. We have to be strong and fast, with our eyes wide opened, just like the leopard. And because this is the beast to be this season, who doesn't want to wear the leopard print?

Adriana just bought this leopard print coat and is very proud of it. It's so soft and fluffy and keeps her warm and cozy. No to mention that it brings out her wild side. Because nothing says I'm in charge! like fur does.

I think I was more anxious than her to take this photos so while you browse around for inspiration, I have to ask, what do you think about faux fur and about the leopard print?

















Haina şi pantalonii - Bershka
Cizme - Leonardo
Cercei - Meli Melo
Poşeta - aici


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu