15 februarie 2015

Edit

Vintage and handmade Valentine's Fair


Oare de ce nu se fac mai des târguri din acestea? Să vezi chestii noi, să analizezi hainele tinerilor designeri timișoreni, să te machieze și să te coafeze cineva, să îți pictezi geanta :))), să admiri tot felul de chestii drăguțe create de oameni talentați și cu o imaginație debordantă. 

Asta am făcut eu duminica aceasta. Am participat la Târgul de vintage și handmade organizat cu ocazia weekendului îndrăgostiților. L-am așteptat cu nerăbdare și parcă și vremea era la fel de entuziasmată ca și mine. 

Trebuie să recunosc, eu am mers în special pentru pictat geanta. Credeam că mi-o va picta cineva, dar am ajuns să o pictez eu, ceea ce nu m-a deranjat deloc. Din păcate, am uitat să îi fac și poză, iar poza pe care i-am făcut-o acasă nu îmi place :D. Așa că trebuie să o solicit pe a fetelor de la Tourmaline Boutique (care aveau un stand super cute; totul îmi făcea cu ochiul).



Tot la târg am regăsit cele mai drăguțe caiete și agende. Am rezistat eroic să nu îmi cumpăr nimic pentru că mă tot gândeam că eu o am a mea de la Sim și nu are rost să fiu risipitoare, dar nu puteam să nu vi le arăt. 
Iar în caz că nu sunteți interesate de agende, poate vreți un jurnal drăguț sau vă apucați de scrapbooking... pentru asta vă recomand cu multă căldură caietele de la A&E. Mi se par absolut geniale.



Surpriza târgului a fost să o descopăr pe Cristina (fostă colegă de facultate) și ale ei cutiuțe de bijuterii. Erau atât de drăguțe și de atent lucrate încât, dacă nu aș fi știut că am șanse maxime să mă trezesc cu ea în cap, îmi cumpăram una (trebuie să menționez că eu am 14522345642 de cutii și cutiuțe acasă :)))). Dacă nu este acesta cazul vostru sau vreți să faceți un cadou drăguț, vă recomand Kripy Shop.





Cam asta e. Sper că vă vor ajuta micile mele sugestiile mele. Și dacă mai aflați despre vre-un târg, nu ezitați să mă informați :))).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu