7 mai 2015

Edit

Falava



Să vă prezint cea mai cute poşetă a mea <3...bine asta pentru că e nouă şi pentru că mi-am dorit-o foarte mult. Am început să iubesc poşetele de pe jadu.ro şi mă feresc să vizitez des site-ul că cine ştie ce poşetă îmi mai face cu ochiul.
Iniţial mă gândeam să mă îmbrac cât mai simplu ca să atragă atenţia doar geanta mea, dar ulterior am ales să port ceva mai extravagant, mai puţin caracteristic mie, dar în ton cu vremea caniculară de afară. Sper că outfitul ales de mine să vă fi atras atenţia şi vouă la fel ca acelor persoane care mi-au adus complimente în timpul şedinţei foto :)).
Şi dacă am apelat pentru această şedinţă la o poşetă nouă, o ţinută "nouă" pentru mine...bănuiesc că v-aţi dat seama că mi-am schimbat şi culoarea părului şi am optat spre o nuanţă de roşcat : şaten mahon de la Syoss

V-am pupat!



Outfit details:

Hells: Leonardo
Leggings: Bershka
Bra: New yorker



















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu