4 mai 2015

Edit

Our take on the C&A Style and Shopping Session


După cum vă spuneam acum ceva timp, ca să vă pot lămuri cum ne-am simțit la ședința de stil și shopping organizată de C&A a trebuit să aștept fotografiile oficiale. 
Și dacă despre tendițe am vorbit destul de mult aici, acum vreau să vă spun câte ceva despre experiența în sine.

Având în vedere că a fost prima noastră ședință de stil, nu prea știam la ce să ne așteptăm și am fost destul de ușor de impresionat :))). Irina Markovits ne-a lăsat o impresie foarte plăcută, deși nu am fost întru totul de acord cu combinațiile alese de ea (dar asta ține de fiecare om până la urmă). Însă cel mai mult ne-a plăcut că învăța prin exemplu: ne-a spus că noutatea sezonului va fi fusta pantalon și exact asta a purtat. Ne-a plăcut și că a încercat să creeze un cadru apropiat și că a răspuns la toate întrebările venite din public.
Ne-a plăcut la nebunie că am primit revista Altfel, un voucher de cumpărături, pixuri și foi pe care să scriem, iar mai târziu, în magazin, șampanie. Nu ne așteptam deloc la asta.

Partea puțin tristă a fost numărul redus de participanți, publicul fiind format în principal din bloggerițe timișorene. 
Mai ales de când avem blogul suntem mult mai atente la ceea ce purtăm și la ceea ce poartă persoanele din jur și să se orgazizeze evenimente de genul, iar oamenii să nu participe pare puțin autosabotaj. Adică e clar că nu o să fii de acord cu tot ce spune stilistul, dar să crezi că nu ai ce învăța e cam extrem. Să sperăm că publicul timișorean consumator de modă este în curs de educare și că la alte evenimente de acest tip numărul participanților va fi mai mare. 

Având în vedere că evenimentul era unul special, am stat mult să mă gândesc ce anume să port. Vroiam să fiu altceva, doar mă întâlneam cu un stilist. Până la urmă, după multe dezbateri interioare :)), am ales o rochiță cu flori, făcută la comandă (ca și multe dintre hainele mele :D) și urechile mele de pisică de la Meli Melo.
Adri, care este obișnuită să fie fancy, a ales o fustă de la H&M și o bluză de la Bershka
Însă în final am ajuns amândouă să cumpărăm de la C&A :))).












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu