13 mai 2015

Edit

Wear UCCA dresses!

the song of my day: Christopher - CPH Girls



E a doua şedinţă foto cu cei de la UCCA şi sunt aşa de mulţumită de cum au ieşit pozele :X şi îi mulţumesc mult Claudiei pentru frumoasele poze şi lui Horaţiu pentru că datorită lui colaborăm. Mi-au plăcut foarte mult rochiţele de la această sesiune foto, erau mai scurte, mai în genul meu cum ar zice Andra :)). 
Mi-au plăcut şi culorile vesele, în concordanţă cu anotimpul în care ne aflăm şi faptul că aveau nişte modele foarte drăguţe. Sunt foarte comode şi lejere pentru zilele caniculare pentru că nu sunt foarte mulate pe corp. Să nu mai vorbim de pălarii care pur şi simplu mi s-au părut geniale şi chiar mă gândesc serios că trebuie să am şi eu una a mea.
Feteler, dacă până acum nu v-am convins, după primele mele poze purtând UCCA, că trebuie să vă achiziţionaţi o rochiţă de la ei, sper ca acum să nu mai staţi pe gânduri şi să vizitaţi site-ul lor ucca.ro .












0 comentarii:

Trimiteți un comentariu