17 iunie 2015

Edit

A heart that loves is always young



Ştiu să fiu copil, când râdem, când ne plimbăm şi alergăm de mână prin parc, când vreau să fiu răsfăţată, dar ştiu să fiu şi femeie, când îmi spui cât mă iubeşti, când ai nevoie să te ascult. 
Încerc să las copilul din mine să crească, să se maturizeze, însă este greu. Nu mă ascultă, încă se mai joacă şi... ştiu că îţi place și ție.
Mai e asa puţin până la ziua mea... până mai adaug un capitol în cartea vieţii, unul ce sper să fie special şi la care visez de multă vreme, unul cu happy end, unul ce îmi doresc să se continue şi în următoarele capitole cu aceleaşi personaje. 
Că ai sufletul de femeie sau de copil contează mai puțin. Trebuie să ştii să iubeşti şi să dăruieşti, căci cine te iubeşte te va aprecia aşa cum eşti şi va ştii să îi ofere copilului din tine ciocolată şi femeii din tine inima lui.

"Come and live a love supreme
Don't let it get you down
Everybody lives for love"




My outfit:

Body: Bershka
Skirt: Bershka
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu