30 iunie 2015

Edit

Blondie's birthday



Happy birthday blonda de la PINKA!

Blogul nostru nu ar fi nimic fără tine, fără pozele superbe ce ştii să mi le faci, fără răbdarea ta maximă uneori când eu nu am chef de şedinţe foto, fără insipiraţia ta de fiecare dată când avem de postat ceva nou.
Ai mai adăugat un capitol vieţii tale şi mă bucur că fac parte şi eu parte în continuare din cartea vieţii tale. Sper să rămân o prietenă aşa nebună şi copilăroasă cum mă ştii tu şi cum ştiu că mă iubeşti chiar dacă tot timpul ai tu ceva de comentat :))...remember?!....."cu mine vei afla cum se zboară spre cer" :)) 
Am fost frumoase cum suntem de obicei :))...am purtat rochiţe şi tocuri şi ROZ a fost our colour.

Rochiţele noastre: Terranova
Pantofii mei: Deichmann
Ceasul meu: Meli Melo
Colier: H&M








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu