24 iunie 2015

Edit

That's what friends are for



Adriana îmi spunea la un moment dat că prietenia înseamnă să stai 2 ore aiurea după prietena ta doar pentru că vrea să fie machiată de un profesionist. Poate, dar eu azi vreau să vă spun că prietenia înseamnă să știi că oricât de groaznică ar fi o zi, există o persoană care te va intelege și ti-o va face mai bună.
Eu ieri nu am avut chiar cea mai bună zi, iar în condițiile în care mai este foarte puțin până la ziua mea, sunt cam cu nervii la pamant. Dar toată nebunia, toate planurile, toate... Trebuie să fac asta și asta și asta au dispărut cand m-am intalnit cu Adriana. 
Și să nu credeți că am făcut cine știe ce chestie specială. Pur și simplu ne-am plimbat pe malul Begăi, ne-am bucurat de căldura, am vorbit o grămadă și ne-am răsfățat cu o Cola rece. 
Deci prietenii sunt remediul pentru orice zi proastă.
Pentru mica noastră ieșire, Adriana a purtat cea mai cute rochiță ever de la UCCA, o fundiță în păr și expadrilele Deichmann










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu