13 iunie 2015

Edit

True colors

Special song: Zedd - True Colors



RO: Sunt fericită pentru tot ce am, pentru culoarea ce TU ai pus-o în sufletul meu.
Fericirea stă în puterea ta de a vedea ce e mai bun în oameni, de a te bucura de frumuseţea culorilor vii a florilor, de soarele ce îţi e alături în fiecare dimineaţă când cu greu te poţi ridica din pat şi priveşti răsaritul cu ochii întredeschişi.
Culoarea în sufletul meu ai pus-o TU.
Eram obişnuită şi v-am obişnuit şi pe voi să mă vedeţi doar în culori sumbre şi probabil că acum întelegeţi de unde schimbarea.
Şi pentru că eu port rochii indiferent de anotimp, cu atât mai mult vara nu voi face o excepţie. Se poartă foarte mult sezonul asta imprimeurile florale şi rochiţa mea de la Bershka se încadrează perfect în tipare, fiind şi vaporoasă cu atât mai mult e perfectă pentru luna îngheţatei, mării şi a iubirii. Sper că vă plac pantofiorii mei de Barbie de la Deichmann pentru că eu îi ador, nu doar datorită culorii superbe dar şi pentru că sunt cei mai comozi pantofi ai mei. Accesoriile nu îmi lipsesc niciodată şi de accea am ales să port cerceii mei candelabru ce mi i-am achiziţionat recent de la Sibiu şi pe mână am purtat mai multe brăţări de diferite culori.

Care e ţinuta ce îţi reflectă ţie  fericirea?


EN: I am so happy with everything that I have, with the color the YOU brought to my soul.
Happiness is seeing the best in people, enjoying the colors of the flowers and the sun that's shining every morning when you can't wake up, but you still try to see the sunrise.
You brought color to my soul. 
I was so used to wearing shades of dark that you were probably thinking I'm going mad when thing started to change. I hope you understand now why this happened. And because I am a dress lover no matter the season (but especially during summer), I decided to wear my Bershka dress with flower print, a must have this season. Also, seeing that it is such a lovely and light fabric, it is perfect for the month of ice cream, sea and love. 
I hope you will also like my Barbie shoes from Deichmann because I love them. They are perfect because of the beautiful color and because they are the most comfortable pair of heels in my dresser. 
Of course I never go anywhere without accessories so today I decided to wear the earrings I recently bought from Sibiu and a bunch of bracelets of different colors.
This is my happy look. Which one is yours?



















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu