5 februarie 2014

Edit

Pentru cine claxonează maşinile?


Aveam aşa planuri mari pentru ochelarii aceştia. Deja ne închipuiam o şedinţă foto office, dar nu s-a mai putut. A fost prea mult de muncă şi a trebuit să ne mulţumim cu ce am putut improviza. 

Needless to say... nu o să mai facem asta. Azi am descoperit două lucruri foarte importante când vine vorba de fotografii: 

1. Cunoaşterea locaţiei este totul. Dacă nu ştii exact unde trebuie să mergi rişti să te învârţi ca o curcă beată şi să faci poze extrem de random, care nu au absolut nici o treabă unele cu altele. 

2. Momentul zilei este crucial, mai ales dacă este o zi însorită şi şi mai ales dacă trebuie să fotografiezi o persoană care poartă ochelari. De ce? Pentru că atunci când soarele e foarte puternic rişti ca pozele să fie foarte expuse, ca să nu mai zicem că se reflectă exact cum nu trebuie. 

Dar ştiţi cum se zice: omul cât trăieşte învaţă, iar noi am învăţat azi o grămadă. Am învăţat că oamenii o să se holbeze le noi când facem poze. Am învăţat că trebuie să ne găsim dinainte locaţiile. Şi, mai important decât toate, am învăţat că trebuie să ignorăm factorii externi, cum ar fi claxoanele inoportune, pentru că unii umanoizi nu au evoluat la stadiul de homo sapiens sapiens, ci încă se cred cavemen şi doar aşa se pot manifesta :D.

Acestea fiind spuse, aveţi în continuare drumul nostru de la birou până acasă la Adriana :))).










Pantaloni scurţi: Bershka
Bluză: Kenvello
Ceas: Stradivarius
Ruj: Cosnova Beauty 02 (all you need is red)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu