19 august 2014

Edit

A Bucharest wedding


Mult timp am fost sigură că în weekendul care tocmai a trecut o să merg cu Adriana la nunta Ionelei. Apoi au intervenit neamurile şi a trebuit să îmi schimb planurile, ajungând la nunta Monicăi şi a lui Dan. A fost prima mea nuntă de Bucureşti şi o experienţă cu totul deosebită, în special datorită naşului care, fiind scoţian, a ţinut să-şi păstreze tradiţia şi să poarte costumul tradiţional într-o zi atât de specială.
Aş spune că naşul a fost senzaţia serii, dar adevărul este că toată seara a fost excepţională: Salonul Sofia de la Reyna Events a fost extraordinar, aranjat simplu, dar elegant, muzica a fost foarte bună (spectacolul de fapt pentru că au fost câteva numere, nu doar un cântăreţ), am avut open bar :D, mâncare sofisticată şi cele mai cute mărturii (bine că nu am mai primit bomboane din alea care deja sunt o idee expirată :)))

Rochia Monicăi a fost superbă, dar mie cel mai mult mi-au plăcut pantofii şi la nebunie buchetul.


Şi mai cute a fost domnişorica de onoare, nu doar datorită rochiţei, ci şi a feţişoarei de şoricel.





Şi pentru că evenimentul a fost unul de familie, a fost prezentă şi mama Şerica :D (bunica mea).




Mireasa a învăţat să cânte la vioară :))).



Ambele mele rochiţe au fost realizate la comandă de către tanti Ica. 
Plicul este de la Meli Melo.
Sandalele crem: Deichmann
Sandalele negre: Leonardo
Colierul este din oase de cămilă, adus de mami din Israel :D.

2 comentarii:

  1. Buna! sunt interesata de salonul reyna pentru nunta. Poti sa-mi spui parerea ta despre salon, mancare, ospatari etc. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Locatia mi s-a parut foarte frumoasa. Mi-a placut mult ca nu erau coloane, este foarte spatios si pe jos era mocheta, ceea ce din punctul meu de vedere este ideal. Serivirea a fost impecabila si ospatarii foarte prompti. Mancarea a fost buna, doar aperitivele putin cam sofisticate. In rest, ce as putea spune, daca mi-as face nunta la Bucuresti as alege in mod clar Reyna. Sper ca ti-am fost de ajutor :D

      Ștergere