15 august 2014

Edit

Burlacita La Capite


A venit momentul să mai organizăm o petrecere a burlaciţelor. De această dată protagonista a fost Ionela. 


Poate că ne-am fi dorit să petrecem până dimineaţa, dar cum miercurea cu greu găseşti un club deschis în Timişoara, mai ales acum pe perioada verii, am ales o locaţie mai rustică şi puţin mai neobişnuită pentru organizarea unei petreceri, La Capiţe.
Sperăm că am reuşit să îi facem o seară frumoasă viitoarei mirese şi că va rămâne cu amintiri frumoase.
Accesoriile ce trebuiau să ne deosebească de restul oamenilor nu au putut lipsii, asa că noi, domnişoarele, ne-am accesorizat cu o panglică ţiclam, ce a purtat-o fiecare dintre noi în păr. Iar pentru mireasă am avut pregătit un voal, ce i-a venit atât de bine, dupa cum puteţi observa în poze şi o pangligă "de miss" ce avea inscripţionat : the fabulous bride.





Îmi doream încă de la petrecerea Alexandrei, căreia i-am dedicat de asemenea o postare pe blog, să pun şi eu voalul unei viitoare mirese. De această dată eu şi Adriana (Diluş) i-am aranjat în păr Ionelei voalul. A fost un moment chiar emoţionant când am vazut că miresei noastre i-au dat lacrimile. A fost frumos să vedem că printr-un gest mic i-am adus atâta bucurie şi emoţie.


Noi, Adrianele am avut grijă ca Ionela să arate ca o mireasă în acea seară.


Nu putea lipsii un selfie cu viitoare mireasă. Şi după vre-o 5 poze nereuşite în care mi-am tăiat ba mie din cap, ba ei, a ieşit această poză :)).


un selfie cu Ale, proaspăt măritată 




Burlăciţele cu viitoarea noastră mireasă
Îţi dorim să fii fericită şi Dumnezeu să îţi dea copii frumoşi!


Am purtat o pereche de pantaloni scurţi roz Bershka şi un body Terranova. Ţinuta mi-a fost accesorizată de o poşetă Cropp Town.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu