26 august 2014

Edit

Majorat


A trecut perioada în care eram foarte des pe la majorate şi chiar m-a bucurat invitaţia venită din partea unui prieten să îi fiu alături la petrecerea dată de ziua lui. M-am distrat cum vă spun sincer că nu mă aşteptam şi nici să dansez toată noaptea şi să mă apuce ora 04:30 fără să simt oboseală sau somn.
Profitând de ultimele săptămâni de vară, în ciuda vremii capricioase din ultima perioadă, am vrut să port o rochiţă. Nu o mai purtasem de mult timp pe aceasta şi e una din preferatele mele aşa că alegerea ţinutei nu a fost o problemă de această dată. Deşi iniţial am optat pentru o altă pereche de pantofi, m-am oprit la aceştia negrii pentru că ştiu cât sunt de comozi şi că nu sunt genul de persoană să stau pe scaun la un party.


Dress: Stradivarius
Heels: Stradivarius


Make-up: realizat de mine cu produse Oriflame si Maybelline
Earrings: 4Friends



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu