6 august 2014

Edit

Business meeting


Ieri am avut şedinţă. Până acum nu am mai avut aşa ceva, dar Adriana a vrut să facem ceva mai oficial şi chiar mi-a plăcut :))). Mai ales pentru că şedinţa noastră a inclus prăjitură şi Cola :D Probabil vă întrebaţi de ce am face noi şedinţă în condiţiile în care ne vedem zilnic şi vorbim aproape în continuu, dar a fost mai bine aşa. Pentru că am putut să punem cap la cap unele idei, să stabilim obiective pentru viitorul apropiat. Treburi de oameni mari, ale căror rezultate le veţi constata curând.

Adriana a mea aşa a venit la şedinţă după cum puteţi vedea, toată un roz bombon :))).A renunţat la accesoriul ei preferat, cerceii, bazându-se doar pe un ruj roz, preferatul meu, parul ei natural ondulat si gropiţa de care e foarte mândră mai nou.

“Beauty of style and harmony and grace and good rhythm depend on simplicity.”  Plato







Jeans: Bershka
Top: random
Bag: Benvenutti
Heels: Leonardo



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu