22 august 2014

Edit

Fall Handbags by Simone Camille


Cum aş putea să nu iubesc blogurile de modă? Dacă nu ar fi existat aşa ceva nu aş fi dat niciodată peste aceste genţi absolut geniale, ce fac parte din colecţia de toamnă semnată Simone Camille (şi eu am auzit pentru prima dată de ea aici, dar mi-a plăcut la nebunie ce am văzut :D)
Se pare că toamna aceasta genţile mari rămân la putere şi li se adaugă şi ghiozdanele, care fac furori încă din vară. Dar mie cel mai mult imi place faptul că totul este foarte colorat şi că s-au păstrat motivele tribale. Din păcate, Camille nu vinde la noi, dar sunt sigură că putem găsi şi prin magazinele noastre ceva care să ne atragă atenţia şi care să se încadreze perfect în tendinţe.
Voi cum plănuiţi să vă îmbogăţiţi garderoba în această toamnă?





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu