6 decembrie 2014

Edit

Christmas party

Aseară am avut petrecere de Crăciun şi ne-am distrat de zile mari. Nu eram foarte sigure cum o să fie, dar muzica a fost faină, oamenii cu chef de petrecere, iar pentru o seară nu am mai fost şefi şi subalterni, am fost prieteni. Am râs împreună, am dansat împreună, am povestit lucruri care nu aveau nici o treabă cu jobul şi ne-am făcut cadouri.

Alegerea ţinutelor pentru party a fost ceva mai dificilă. La început am zis că ne îmbrăcăm în rochiţe. Apoi eu am început să am dubii şi am bruiat-o şi pe Adriana.
Într-un final comunicarea a fost deficitară (nu i-am mai spus că m-am întors la rochiţă :))) şi Adriana a ales o pereche de leggings de la H&M, un tricou de dantelă super drăguţ din Terranova, pantofii roşii de la Deichmann (extrem de comozi I might add), plus o pereche de cercei lungi de la Meli Melo.

În ceea ce mă priveşte, am mers pe modelul little black dress (tot de la H&M) şi un blazer argintiu Esprit. Dar când am ajuns şi am văzut o mare de rochiţe negre, am zis că Adriana a fost clar mai inspirată şi trebuie să mă reprofilez :))).

All in all, it was a damn good night :P.







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu