10 decembrie 2014

Edit

Oh the weather outside is frightful...

... and the fire is do delightful...

Eu nu am aici şemineu, doar caloriferul şi nici şanse să ajung în vreo zonă cu înclzire pe bază de lemene prea curând. Dar simt spiritul sărbătorilor mai mult ca niciodată şi am început deja să mă gândesc cu ce mă voi îmbrăca în Ajun sau în ziua de Crăciun. 

Şi cum momentan Banca Naţională din Andraland e în criză de lichidităţi, trebuie să mă mulţumesc cu puţin window shopping... de fapt monitor shopping :D. Aşa am ajuns la aceste 2 ţinute, una mai elegantă şi una mai casual, pe care eu le-aş purta de sărbători. 

Thank God for Polyvore!

12.6

12.6 by andra-costa featuring a bow dress

Cable knit sweater dress
160 RON - maurices.com


Bow dress
175 RON - skinnybitchapparel.com


Chunky platform boots
195 RON - newlook.com


Stiletto pumps
140 RON - newlook.com


Black gold jewelry
amazon.co.uk



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu