23 decembrie 2014

Edit

The magic of Christmas


Vreau ca zâmbetul de pe faţa mea,
Să îţi câştige încrederea.
Vreau ca atunci când plângi şi vrei să uiţi
Să ştii în ce direcţie să te uiţi.
Vreau să te poţi vedea prin ochii mei
Să simţi ce simt şi ei.
Vreau să crezi în altceva
Să-ţi faci curaj încă să poţi spera.
Vreau baby să ştii,
Că inimii nu îi poţi poruncii
Ce, când, cum să simtă,
Ei ii e greu să mintă.
Eu nu fac promisiuni că va fi diferit,
Dar e un singur lucru cert...vei fi iubit. 
                                                                  by A.B.


Postarea aceasta este despre ieri, despre azi şi despre mâine.
E despre copilul şi femeia din mine.
E despre culori, depre inimioare , despre bucuria de a fi.


Şi eu sunt tristă, şi eu plâng, şi eu am probleme....dar nu despre asta e viaţa.
Viaţa e despre bucuria împărtăşită oricât de tare ţi-ar plânge sufletul.
E despre oamenii frumoşi pe care îi întâlneşti, e despre oamenii pe care îi poţi face să zâmbească prin simplu fapt ca le-ai zâmbit şi tu.
Oferă-ţi ţie bucuria de a face un om fericit prin cuvinte şi prin zâmbete!







Bluza: H&M
Ghete: CCC
Caciula: Terranova


That gift is for you! 
El conţine: FERICIRE


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu