3 decembrie 2014

Edit

Novembergram

Îmi pare rău că nu vă pot încânta cu o ţinută drăguţă de-a Adrianei, dar timpul nu ne-a mai permis să ieşim la poze de nici o culoare. Totuşi, have no fear, o să ne mobilizăm curând. 

Până atunci, m-am gândit să vă arăt ce chestii drăguţe, fashion and beauty related, am mai postat pe Instagram :D. Poate ceva vă inspiră şi pe voi.


1. Noua loţiune matifiantă de la Avon (încă nu m-am lămurit cum stă treaba cu ea, dar după ce se întâmplă asta vă anunţ :))))


2. Ador poza asta. Am nevoie neapărată de o pălărie!!! Aceasta am probat-o la Stradivarius.

 

3. Smurf cocktail :))


4. Manichiura Adrianei la ora actuală


5. Eşarfa mea roşie, cadou din Ierusalim


6. Aaa... rezultatul unui mic scavanger hunt în dulapul bunicii mele :D 
I love everything vintage! 


7. Orice fashionista are nevoie de relaxare. Şi pe vremea asta, ce merge mai bine decât o baie cu spumă? Iar acest spumant de la Avon, nu doar că arată super cute, dar mai şi miroase divin (P.S, Puteţi admira cu această ocazie şi copăcelul meu :)))

Cam aşa a fost noiembrie al meu, fashion and beauty wise. Promit că în decembrie o mobilizez şi pe Adri. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu