24 ianuarie 2015

Edit

1 year of LVP!


Wow! Cand a trecut un an? M-am tot gandit si nu imi pot da seama cum au trecut 365 de zile de la prima noastra postare. 
De fapt, tot ce vedeti aici a fost consecinta unei frumoase serii de coincidente, care a inceput in momentul in care Adriana a intrat la noi in birou. De fapt nu, pentru ca pe vremea aia mi se parea o ciudata si ea ma detesta pentru ca vorbeam in continuu despre mare :D. Probabil a inceput de la el, nu o sa-i spun numele fiindca acum il detestam, dar daca nu ar fi fost el si excursia aceea la munte, sunt destul de sigura ca nu am fi ajuns atat de apropiate... oricat de ciudat ar suna :))).
Apoi au fost toate planurile si ideile, iar intr-un final apoteotic ne-am apucat de treaba. Au fost multe ore de fotografiat si scris, editat poze, pus la punct detalii, cateva certuri si crize (doar suntem fete, nu roboti :))), cateva excursii (speram sa se inmulteasca :D) si primele colaborari (extrem de neasteptate). 
Acestea fiind spuse, a fost mult de munca, iar acum ne putem felicita pentru primul nostru an de activitate productiva. Ce ciudat suna asta :))).
So wish us a happy birthday, 'cause we're not going away any time soon :D. 






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu