8 ianuarie 2015

Edit

Wonder product: dry shampoo


Aş fi vrut să scriu ceva fancy şi care să mă facă să par glam, dar aici nu discutăm despre zilele în care abia m-am spălat pe cap şi cosiţele mi-s mai ceva ca ale lui Ileana Cosânzeana :))). 

Adevărul este că, de când mă ştiu, eu şi părul meu ducem o luptă crâncenă pentru supremaţie. Şi, din păcate, de cele mai multe ori el câştigă. De-asta trebuie să am deosebită grijă ca, de fiecare dată când îl spăl să îl usuc cu uscătorul (altfel m-am spălat degeaba practic). De-asta folosesc 100.000 de produse pentru păr, totul în speranţa că o să îl mai potolesc.

Şi în toată căutarea mea pentru acel produs perfect, citind bloguri şi navigând pe Internet, am descoperit conceptul de şampon uscat. La început nu am fost foarte sigură ce e cu el, dar pe măsură ce curiozitatea mea a crescut, am zis că trebuie să îl încerc (de multe ori fac aşa cu produse noi :))).

După ce am prospectat o tură piaţa, m-am oprit la magazinul Douglas, de unde am achiziţionat un şampon Batiste, floral and flirty. Şi da, am ales acest sortiment pentru că era roz, dar dacă tot experimentam, am zis că îmi permit să fiu superficială :))).

De când l-am cumpărat a trecut o lună şi mi se pare descoperirea lui 2014. A fost cel mai mare ajutor al meu în săptămâna de dinainte de Crăciun, când abia aveam timp să dorm. Oferă părului un suflu de prospeţime şi un plus de volum. Iar pentru mine, care sunt blondă, este deosebit de util pentru că îmi deschide puţin culoarea rădăcinilor. 

Deci, dacă sunteţi în criză de timp sau pur şi simplu vreţi să încercaţi ceva nou, eu zic să vă gândiţi bine la şamponul uscat. Şi ca să vedeţi că nu fac reclamă aiurea, vă spun că nu doar la Douglas puteţi găsi acest produs, ci şi la Sensiblu :D.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu