2 ianuarie 2015

Edit

Throwback: New Year's Eve


Ştiţi că eu mă mobilizez mai greu când sunt la Sălaş. Deci nu e nici o mirare că am ajuns să scriu despre Revelion abia pe 2 ianuarie, nu? :)))
Dar trebuie să înţelegeţi că orice petrecere implică şi o perioadă de recuperare. Iar în noaptea dintre ani am petrecut, nu glumă :P.
Am ales să trec în noul an alături de familia mea şi nu mi-a părut rău deloc. A fost o seară plină de râsete şi voie bună. Nu am avut nici un fel de stres din momentul în care am ajuns la restaurant şi am putut să mă bucur de atmosferă frumoasă, mâncare bună şi muzică destul de ok.
Partea dificilă a fost să aleg cu ce să mă îmbrac. 
Aveam o idee destul de clară despre ce vreau să port, dar în ultimul moment mi-am dat seama că nu îmi place deloc. Şi după ce mi-am întors pe dos dulapul, l-am întors şi pe al Alinei şi am crezut că o să fac o criză de nervi, m-a salvat Dana, cu o rochiţă neagră, simplă, care mergea perfect cu funda din părul meu şi pe care am accesorizat-o cu colierul meu din os de cămilă, primit cadou din Israel. Iar pentru a-mi asigura confortul termic, am mai avut şi blazerul argintiu de la Esprit.
Deci am început anul cu o lecţie foarte importantă: 
Long live the little black dress!






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu