11 ianuarie 2015

Edit

The winter blues


 Când Adri mi-a spus că a făcut ceva poze  aseară cu Corina, am crezut că au fost la mall sau cine ştie pe unde. Nu m-am gândit nici o clipă că s-au plimbat prin parc pe frigul care era afară. Dar apoi mi-am dat seama că uneori, noi fetele avem nevoie de o plimbare, chiar dacă asta înseamnă să înfruntăm gerul pentru a ne limpezi mintea. 

Iar în asemenea momente, nu ne interesează moda şi stilul. Nu vrem să fim fabuloase. Acestea sunt acele zile în care nu avem chef de rochiţe şi dresuri, când tocurile rămân tăcute în cutii, cerceii candelabru ne fac cu ochiul de pe suportul lor, iar noi punem mâna pe perechea preferată de blugi, o pereche de ghete comode şi o geacă pufoasă care să ne ţină de cald. Nu uităm nici eşarfa şi am plecat. 





Detalii outfit:
Geacă şi pantaloni - Bershka
Eşarfă - H&M
Ghete - CCC

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu