23 ianuarie 2015

Edit

You're Never Fully Dressed Without a Smile


Poate că titlul nostru este inspirat de Sia, dar pozele nu au fost făcute în niciun club, ci la Trio Events.
Da, acelaşi Trio, de care aţi mai auzit de la noi şi unde, aseară am dansat şi ne-am distrat din nou, în stil tradiţional românesc, pe muzica solistei Andreea Voica.
De data aceasta am fost ceva mai reţinute iniţial, ni s-a părut cumva că atmosfera a fost mai rece, însă în momentul în care Andreea a început să cânte, sala a explodat de energie şi noi odată cu ea.
Am dansat până ne-au durut picioarele (mai mult pe mine). Am stat mai mult decât ne-am fi aşteptat oricum. Am văzut o gama variată de ţinute superbe (despre cele mai puţin potrivite evenimentului preferăm să nu vorbim ), multă imitaţie de piele (fuste, rochii şi pantaloni), mulţi pantofi de culoare roşie, colierele statement la majoritatea fetelor (doar este în continuare anul lor) şi rochiţe negre dintre cele mai variate ca şi formă şi material. 
Din această ultimă categorie a făcut parte şi Adriana, care pentru eveniment a ales o rochiţă cu strasuri şi pantofi nude de la Benvenutti, cercei lungi marca Meli Melo şi o împletitură elegantă realizată de o prietenă de-a noastră, pe care, din păcate, nu am avut inspiraţia să o fotografiez. 








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu