7 iunie 2014

Edit

30 de grade


Wow deci ce putea fi mai frumos decat sa prind o vreme asa buna in mini concediul meu :X. Imi era asa dor de vara incat nu ma plang de gradele de afara.
In speranta ca ma voi putea bucura de putina racoare  am zis sa ies la o plimbare cu o prietena prin parc, dar nu am avut parte nici macar de o adiere de vant asa ca plimbarea a fost destul de scurta.
Parcul acesta e locul in care de fiecare data imi amintesc cu drag de zilele cand eram micuta si ieseam cu tati si alergam si ma ascundeam dupa statuile, care inca se tin pe picioare.
Probabil Andra va fi surprinsa sa ma vada pe mine in pantaloni cand eu si iarna eram tot in rochite. Dar azi chiar nu am avut dispozitie pentru a purta o rochie...vream sa port ceva cat mai comod, desi mi-am luat sandale cu toc.
Sa aveti o zi superba!







Heels: Leonardo
Shorts: Bershka
Top: Terranova

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu