1 iunie 2014

Edit

Era cald acum e frig...


In timp ce eu trageam plapuma pe mine si ma intorceam de pe o parte pe alta, pregatita pentru o sambata seara de somn linistit, Adriana a mea, tanara si nelinistita, se imbraca si se machia pentru plecat la discoteca. La ei la Ineu canta F-Charm si cum Adrianei ii place in mod special Departe de tine si in mod si mai special sa danseze, nu avea cum sa rateze ocazia, mai ales ca discoteca din  Ineu se va inchide in curand pentru perioada de vara.
Probabil cam acesta este momentul in care va intrebati cum de nu poarta rochita, avand in vedere ca e putin obsedata de ele. Pai, asa cum spune cantecul, am cam trecut de la 30 de grade la zero zero grade, deci termperatura nu e deloc prielnica rochitelor :))).
Totusi, dupa ce a dat un search amanuntit in dulap, a descoperit tinuta perfecta. Probabil ati observat ca sezonul acesta topurile ceva mai scurte sunt din nou in tendinte. Ele nu avantajeaza pe toata lumea, insa Adriana le poate purta cu succes. Si la asa un top o pereche de skinny jeans si niste botine sport merg perfect.
In ceea ce priveste concertul, o sa va fac rezumatul din povestile Adrianei: F-Charm a venit tarziu, pe la 3, dar a cantat destul de mult, inclusiv hiturile Departe de tine, 30 de grade si 9MM. Si Adriana a remarcat numarul impresionant de tatuaje ale artistului, fapt ce mi l-a mentionat pentru ca eu sunt mega fana a tatuajelor. Totusi, ascultand povestile ei, am devenit din ce in ce mai curioasa care e treaba cu Ineul acesta si cu discotecile lui? Poate am noroc si ma lamuresc la un moment dat :)).
Pana atunci, ramane intrebarea: voi ce ati facut sambata seara?








Top: Stradivarius
Jeans: Bershka
Heels: Deichmann

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu