14 iunie 2014

Edit

Bachelorette party



Si uite ca a venit si ziua in care noi, Andra si eu, iti dedicam tie, Alexandra, o postare la noi pe blog. Tu, satena noastra cu acei superbi ochi albastrii, cea care reorchestrezi toate melodiile de la radio, cea care se mataie toata ziua, uneori chiar mai mult ca mine :)), cea care m-a sunat extrem de emotionata cand ne-am intors de la munte sa imi dea vestea cea mare ca a primit un inel, cea careia i-am povestit atatea si atatea de nu stiu cum mai aveai rabdare uneori sa ma asculti, cea care vei ramane oricum in sufletu meu chiar daca nu mai suntem la fel de apropiate acum. 


Un selfie cu viitoarea mireasa practic nu avea cum sa lipseasca.


Noi, domnisoarele tale si viitoarea ta nasa, am incercat sa facem tot posibilul sa iti facem o petrecere pe care sa nu o uiti si speram ca am reusit cat de cat. Incepand de la locatie, pe care am tot schimbat-o pana ne-am decis sa mergem in Heaven, continuand cu voalul ce nu putea lipsii din parul tau superb, cu tricoul ce nu eram sigure ca il vei lua peste rochita si ce ne-a dat putine emotii si terminand cu panglicile noastre roz ce indicau faptul ca in seara aia faceam parte din staff-ul tau.


  Cum mi-am ales tinuta? Pai foarte rapid, desi rar se intampla asta :)). Desi, cand ne-am decis sa purtam panglici roz imi era putin frica de faptul ca nu va arata bine roz pe roz dar dupa cum observati nu arata chiar asa rau.
















It was a wonderful night!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu