15 iunie 2014

Edit

Antonia


Cui nu ii place Antonia? Fie cum arata, fie cum canta, fie cum danseaza, e practic imposibil ca cineva sa nu ii aprecieze una din calitatiile acestea.
Am avut ocazia aseara sa asist la un concert de-al ei chiar in orasul meu. Sincer nu ma asteptam sa o aud vreodata cantand in Stand By.
Multumesc prietenilor de pe facebook, pentru ca datorita voua am avut si invitatie.













Am filmat o parte din concert si imi cer scuze pentru calitatea sunetului dar videoclipurile au fost filmate cu un aparat foto si nu e din cele mai peformante.


Ce as putea sa va spun decat ca a fost wow, a facut show, a cantat si a dansat si chiar a fost cel mai tare concert din Stand By de pana acum. Desi, pe Connect-r il iubesc :)) de data aceasta concertul Antoniei a fost peste el.










My dress: Terranova

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu