3 iunie 2014

Edit

Bloggeri de modă de urmărit

În ziua de azi, moda se face pe stradă. Au trecut vremurile când designerii se impuneau pe podiumuri şi totul era haute couture. Au trecut vremurile când admiram hainele doar pe modelele de pe catwalk. Astăzi căutăm inspiraţia în oameni la fel ca noi, care nu poartă doar pantofi cu toc şi rochiţe de seară, care îmbracă la fel de uşor o pereche de jeanşi, un tricou şi tenişi, cum fac cu o rochie Chanel şi pantofi Jimmy Choo.

Aceasta este era blogurilor de modă. Din ce în ce mai mult fete absolut normale, cu o simplă înclinaţie spre modă sau care muncesc în domeniu, devin fashion icon datorită Internetului.

Preferata mea este Alexandra, deţinătoare a blogului Lovely Pepa. Îmi place stilul ei pentru că este extrem de lejer. Nu foloseşte machiaj prea mult. Nu are tot felul de idei trăsnite când vine vorba de alegerea ţinutelor. Merge pe simplu şi de efect. În plus, are cele mai tari brăţări ever!


Pe locul 2 este Chiara. Blogul ei, The Blonde Salad este sinonim cu succesul. Chiara călătoreşte peste tot. Face reclame peste reclame. Are propria linie de pantofi. Iar stilul ei este unul atât de rafinat, încât nu ai cum să nu o iubeşti. Are chiar şi propria ei Barbie, ceea ce cred că spune tot :D.


A treia în topul meu este Kenza. Nu ţin minte exact ce m-a atras la blogul ei. Probabil ţinutele extravagante, genul pe care eu nu aş avea niciodată curajul să le port, dar îmi place atât de mult să le văd. În plus, Kenza emană o anumită căldură inclusiv din fotografii. Kenza este exact ca şi ţinutele ei, plină de viaţă, exuberantă şi provocatoare (prin asta să nu înţelegeţi vulgară).


Cam acestea ar fi 3 dintre bloggeriţele de top din moda internaţională. Cum vi se par?

2 comentarii:

  1. You can't even spell Chanel. Iar sa spui ca a trecut vremea cand designerii se impuneau pe podiumuri, mi se pare pueril si absolut ridicol. Dar asa se intampla cand scrii despre moda fara a sti nimic despre ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau pentru eventualele greseli de ortografie, dar ele mai apar atunci cand tastezi.
    Iar in ceea ce priveste partea a 2-a a comentariului, te rog sa nu mai scoti din context ceea ce am spus. Ideea pe care vroiam sa o subliniez este ca bloggerii de moda au succes pentru ca fac moda mai accesibila pentru oamenii obisnuiti. Daca ai citi un asemenea blog mai cunoscut ai stii ca cei mai de succes bloggeri sunt prezenti la Fashion Week in toate orasele importante si transmit de acolo chiar si live uneori, iar apoi scriu articole intregi despre ultima colectie a casei de moda favorite si au pictoriale cu tinutele acesteia. Din acest motiv am spus ca designerii nu se mai impun pe podium si nu mai admiram modelele doar pe catwalk.
    Si va rog sa va semnati la finalul comentariilor pentru ca cele anonime, fie ele negative sau pozitive, nu le vom mai lua in considerare.

    RăspundețiȘtergere