28 iunie 2014

Edit

Summer party


   Pe principiul Last friday night, aseara ne-am chefuit la firma. Adriana a fost fancy cum ma asteptam, dar nu prea fancy, deci exact cum trebuie pentru un kind of barbecue party. M-am bucurat ca a purtat aceasta rochita pentru ca am fost cu ea cand a achizitionat-o si chiar vroiam sa o recomandam pentru ca a fost super accesibila ca si pret.
Ghirlanda habar nu am de unde a aparut pentru ca pe ea scria Jagermeister si o purta un baiat... initial :))). Dar a fost super dragut si ne-a dat-o noua :D.
   Acum e tarziu si suntem in plin proces de revenire. Adriana sigur se uita la meci, iar eu deja cucui, in patul meu frumos de la Salas. Insa nu ma pot pune la somn pana nu intreb: voi ce-ati facut vineri?








 Dress: H & M

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu